CELEBRITIES
Posted by Youmagazine Staff
• Η υποψήφια Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ πόζαρε για σειρά γυμνών φωτογραφιών όταν ήταν 25 ετών και γνωστή ως Μελάνια Κνάους.
Η Μελάνια Τραμπ προβάλλοντας ως η ενσάρκωση του «αμερικανικού ονείρου». Image: Supplied
v
ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ παντρευτεί τον Ντόναλντ Τραμπ, τον πιο αμφιλεγόμενο προεδρικό υποψήφιο στην αμερικανική ιστορία, η Μελάνια Κνάους, όπως λεγόταν τότε, πόζαρε σε μια σειρά γυμνών φωτογραφιών για τον Γάλλο φωτογράφο Αλέ ντε Μπασβίλ (Alé de Basseville).
Η φωτογράφηση έγινε το 1995 στο Μανχάταν για λογαριασμό ανδρικού περιοδικού, όταν η Μελάνια ήταν 25 ετών και εργαζόταν ως μοντέλο.
Τις φωτογραφίες αυτές, στις οποίες η Μελάνια δεν φοράει τίποτε άλλο εκτός από ψηλοτάκουνες γόβες, έφερε στη δημοσιότητα η εφημερίδα New York Post, με τη δήλωση του Αλέ ντε Μπασβίλ ότι το πρώην μοντέλο δεν αισθάνθηκε ούτε μια φορά άβολα ποζάροντας για τις γυμνές φωτογραφίες.
Ορισμένες φωτογραφίες δημοσιεύτηκαν στο τεύχος Ιανουαρίου 1996 της γαλλικής έκδοσης του περιοδικού Max, το οποίο έκλεισε το 2006.
Οι συγκεκριμένες όμως φωτογραφίες, σε ανφάς, προφίλ και πλάτη, μαζί με κάποιες άλλες που η New York Post έχει στην κατοχή της, δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ.
v
Η Μελάνια Τραμπ (τότε Μελάνια Κνάους) στη φωτογράφηση του 1996 για λογαριασμό του περιοδικού Max. Photo: Alé de Basseville
v
Η Melanija Knavs γεννήθηκε στις 26 Απριλίου 1970 στη μικρή σιδηροδρομική πόλη Sevnica της Σλοβενίας, προτού αλλάξει την ορθογραφία του ονόματός της σε Melania Knauss για να ακολουθήσει σταδιοδρομία μοντέλου.
Τελικά κατέληξε στην πόλη της Νέας Υόρκης, αφού δοκίμασε πρώτα την τύχη στο Παρίσι και στο Μιλάνο. Η πιο σημαντική δουλειά της ήταν μια διαφήμιση για τσιγάρα.
Το 1998, η Μελάνια γνώρισε τον Τραμπ κατά τη διάρκεια ενός πάρτι στη Νέα Υόρκη. Παντρεύτηκαν το 2005, στο θέρετρο του Τραμπ στο Παλμ Μπιτς.
Όταν ρωτήθηκε για τις φωτογραφίες, ο Τραμπ είπε: «Η Μελάνια ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα και έκανε πολλές φωτογραφίσεις, συμπεριλαμβανομένων των εξωφύλλων μεγάλων περιοδικών. Η συγκεκριμένη φωτογράφηση αφορούσε ένα ευρωπαϊκό περιοδικό πολύ πριν τη γνωρίσω. Στην Ευρώπη, εικόνες όπως αυτές είναι πολύ της μόδας και συνηθισμένες».
v
Photo: Alé de Basseville
v
Το θέμα του Αλέ ντε Μπασβίλ ήταν η Αναγέννηση και ο θρίαμβος του γυμνού γυναικείου σώματος.
Στο μεσαίωνα σχεδόν ποτέ δεν απεικονίζονταν γυμνά σώματα. Όταν οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν μια γυναίκα, την απεικόνιζαν με ανύπαρκτο στήθος, αδύνατα μέλη, κοιλιά στρογγυλεμένη: τίποτα που να υποδηλώνει έντονη ομορφιά.
Ήταν η contemptus mundi, η περιφρόνηση του κόσμου που επικαλούνται οι μοναχοί και μαζί τους ολόκληρη η Εκκλησία και επίσης η περιφρόνηση του σώματος, ενός σώματος που θα μεταβαλλόταν, ούτως ή άλλως, σε σκόνη και που προτιμούσαν να το κρύβουν.
Οι αυστηροί κανόνες χαλάρωσαν τον 14ο αιώνα και ανατράπηκαν πλήρως τον 15ο από τους Γάλλους ζωγράφους. H περίφημη “Παρθένος με το βρέφος”, του Ζαν Φουκέ, που αποκάλυπτε το στήθος της και για την οποία μοντέλο ήταν η ερωμένη του βασιλιά Kαρόλου Z΄, Aγνή Σορέλ, σόκαρε τους ανθρώπους της εποχής.
v
Photo: Alé de Basseville
v
Οι ουμανιστές της Αναγέννησης, εμποτισμένοι από το πνεύμα της ελληνικής αρχαιότητας, είχαν μια διαφορετική θεώρηση του κόσμου. Το σώμα του ανθρώπου, μικρόκοσμος κατ’ εικόνα του Σύμπαντος, συλλαμβάνεται σαν σύστημα αναλογιών που αντικατοπτρίζει την αρμονία του κόσμου.
Ας μην ξεχνάμε πως όλες οι μορφές της Δημιουργίας, με τις οποίες ο Μιχαήλ Άγγελος διακόσμησε την οροφή του Παπικού παρεκκλησίου του Βατικανού, της περίφημης Καπέλα Σιστίνα, ήταν γυμνές.
Αργότερα τα γυμνά σώματα καλύφθηκαν από τον μανιεριστή ζωγράφο Ντανιέλε ντα Βολτέρα, τον οποίο η ιστορία θυμάται με το υποτιμητικό παρατσούκλι “Il Braghettone” (“Ο βρακοφόρος”).
v
O φωτογράφος Αλέ ντε Μπασβίλ.