Η γέννηση μιας σπάνιας κόκκινης αγελάδας στο Ισραήλ ύστερα από 2.000 χρόνια θεωρείται σημάδι ενός επερχόμενου Αρμαγεδδώνα, σύμφωνα με μια βιβλική προφητεία.
Τίποτε το καλό δεν προμηνύει η γέννηση μιας κόκκινης δαμαλίδας στο Ισραήλ, σύμφωνα με τις ιουδαϊκο-χριστιανικές προφητείες. Πηγή: YouTube
ν
ΜΙΑ βιβλική προφητεία σχετικά με το Τέλος των Ημερών ενδέχεται να επαληθευτεί, ύστερα από τη γέννηση μιας σπάνιας κόκκινης δαμαλίδας μετά από 2.000 χρόνια στο Ισραήλ.
Οι Ισραηλίτες έχουν πάρει πολύ στα σοβαρά το θέμα. Το Ινστιτούτο του Ναού της Ιερουσαλήμ αφού ανακοίνωσε τη γέννηση της δαμαλίδας στο YouTube, πρόσθεσε ότι θα υποβληθεί σε «εκτεταμένη εξέταση» για να διαπιστωθεί αν είναι κόκκινη παντού.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, εάν η μικρή αγελάδα βρεθεί να είναι «απαλλαγμένη από κάθε ψεγάδι», το Ινστιτούτο θα δηλώσει ότι το θηλυκό μοσχάρι «φέρνει την υπόσχεση επαναφοράς της βιβλικής καθαρότητας στον κόσμο».
ν
ν
Η ανακοίνωση του Ινστιτούτου του Ναού
«Την 17η ημέρα του μηνός Ελούλ, του έτους 5778, (28 Αυγούστου 2018), γεννήθηκε μια κόκκινη δαμαλίδα στη γη του Ισραήλ. Η υποψήφια ιερή κόκκινη δαμαλίδα φροντίζεται και μεγαλώνει υπό την αιγίδα του προγράμματος «Raise a Red Heifer» του Ινστιτούτου του Ναού.
»Μια εβδομάδα μετά τη γέννησή της, η δαμαλίδα υποβλήθηκε σε εκτεταμένη εξέταση από ραβινικούς εμπειρογνώμονες, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι η δαμαλίδα παραμένει επί του παρόντος υποψήφια να αναγνωριστεί ως η βιβλική κόκκινη δαμαλίδα (para aduma) που περιγράφεται στο κεφάλαιο 19 των Αριθμών. Θα εξεταστεί και πάλι σε τρεις μήνες για να διαπιστώσει αν εξακολουθεί να διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα για την ιερή κόκκινη δαμαλίδα, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανανέωση της Θείας Υπηρεσίας στον Ιερό Ναό.
»Οι ραβινικοί εμπειρογνώμονες που διενήργησαν την εξέταση τονίζουν ότι η δαμαλίδα, αν και αυτή τη στιγμή φέρει τα απαιτούμενα προσόντα, θα μπορούσε, σε οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον, να αποκλειστεί από κάποια φυσικά αίτια και επομένως η δαμαλίδα θα επανεξετάζεται περιοδικά». ν
Το κεφάλαιο 19 των Αριθμών
«Και ελάλησεν κύριος προς Μωυσήν και Ααρων λέγων – Αύτη η διαστολή του νόμου, όσα συνέταξεν κύριος λέγων Λάλησον τοις υιοίς Ισραήλ και λαβέτωσαν προς σε δάμαλιν πυρράν άμμωμον, ήτις ουκ έχει εν αυτή μώμον και η ουκ επεβλήθη επ’ αυτήν ζυγός…»
Η αρχή του κεφαλαίου 19 των Αριθμών, λέει πως όταν εμφανιστεί μια δαμαλίδα στο χρώμα της φωτιάς (πυρράν), χωρίς ελάττωμα ή ψεγάδι (μώμον), είναι σημάδι του Τέλους των Ημερών και της επιστροφής της ανθρωπότητας στην αρχική κατάσταση αγνότητας και καθαρότητας.
Το ζήτημα είναι ότι η επιστροφή στην αρχική κατάσταση αγνότητας θα γίνει με κάθαρση της ανθρωπότητας μέσω του πυρός. Μόνο η φωτιά μπορεί να φθείρει όλα τα κακά και άσχημα στοιχεία που υπάρχουν στον άνθρωπο.
Το καθαρτήριο πυρ έχει αρχαιότατη καταγωγή. Στην ελληνική μυθολογία, η Θέτις κρατά τον Αχιλλέα που μόλις έχει γεννηθεί πάνω από το πυρ για να καούν όλα τα θνητά στοιχεία και να παραμείνουν τα αθάνατα.
Παρακάτω το κείμενο των Αριθμών δίνει λεπτομερείς οδηγίες για την θυσία της δαμαλίδας που θα αποτελέσει την έναρξη της επιστροφής.
Το Ινστιτούτο του Ναού της Ιερουσαλήμ, όπως και άλλοι παρόμοιοι σύλλογοι, ιδρύθηκε από ομάδα ορθόδοξων Ιουδαίων με στόχο την ανέγερση του Τρίτου Ναού στο όρος Μοριά ή Όρος του Ναού.
Σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, το Όρος του Ναού είναι το μέρος όπου ο Αβραάμ έδεσε τον Ισαάκ για να τον θυσιάσει. Το βουνό είναι σημαντικός θρησκευτικός χώρος για τους Εβραίους, τους Χριστιανούς και τους Μουσουλμάνους. ν
Εναέρια άποψη του Όρους του Ναού από τα νότια. Στο κέντρο, με τον χρυσό τρούλο, διακρίνεται ο Θόλος του Βράχου, το μέρος όπου ο Μωάμεθ έκανε το μιράζ (ταξίδι) στον ουρανό για να συναντήσει το Θεό. Πηγή: Wikimedia Commons ν
Όχι μόνο Εβραίοι αλλά και πολλοί χριστιανοί πιστεύουν ότι μόλις γεννηθεί η κόκκινη δαμαλίδα θα είναι σε θέση να ανοικοδομήσουν τον Τρίτο Ναό στο μέρος αυτό της παλιάς πόλης της Ιερουσαλήμ. Το πρόβλημα είναι ότι για να το κάνουν, θα πρέπει να κατεδαφίσουν τον Θόλο του Βράχου, το μουσουλμανικό ιερό που βρίσκεται σε αυτό το σημείο.
Ο Θόλος του Βράχου είναι ένα σύμπλεγμα ιερών μεγάλης θρησκευτικής σημασίας για τους μουσουλμάνους και ένα από τα παλαιότερα δείγματα ισλαμικής αρχιτεκτονικής.
Στα ιερά κείμενα τόσο του ιουδαϊσμού όσο και του χριστιανισμού, η ανέγερση του Τρίτου Ναού θα σημάνει την έλευση του Μεσσία, δηλαδή του όντος που οι μεν Ιουδαίοι αποκαλούν Κύριο, οι δε χριστιανοί Ιησού. Η ανθρωπότητα θα έρθει τότε αντιμέτωπη με την Τελική Κρίση. Όσοι ήταν ηθικοί και πίστευαν στην ύπαρξη του Θεού, θα έχουν το προνόμιο να δουν το όνομά τους γραμμένο στο Βιβλίο της Ζωής. Όποιου το όνομα δεν είναι γραμμένο, «θα χαθεί σε μια λίμνη φωτιάς» (Αποκάλυψη Κ΄ 12-15). ν
Μεσαιωνικός γαλλικός τάπητας μεταξύ 1377 και 1382, που απεικονίζει την Τελική Κρίση από το βιβλίο της Αποκάλυψης. Δεξιά εικονίζεται ο Ιησούς με το Βιβλίο της Ζωής. Ο τάπητας εκτίθεται στο Chateau d’Angers (Κάστρο της Ανζέ). Image: Supplied ν
Όλα αυτά φαίνεται να αφορούν θρησκόληπτους και φονταμενταλιστές. Θα ήταν όμως λάθος να απορριφθούν, γιατί περιέχουν κάποια δόση αλήθειας. Για παράδειγμα, το Βιβλίο της Ζωής, στο οποίο εγγράφονται τα ονόματα όσων διαφυλάττουν την ψυχή τους αγνή και καθαρή, δεν είναι μύθος. Αλλά δεν μπορούμε επί του παρόντος να πούμε περισσότερα.
Σήμερα επικρατεί η λανθασμένη εντύπωση ότι δεν υπάρχει τίποτε άλλο πέρα από αυτό που αντιλαμβανόμαστε με τις αισθήσεις. Κατά συνέπεια, ο υλιστής μπορεί να κάνει ό,τι θέλει ατιμώρητα, αρκεί να καλύψει τα ίχνη του για ν’ αποφύγει την τσιμπίδα του νόμου. Ο θρησκευόμενος, μπορεί επίσης να διαπράξει οποιοδήποτε έγκλημα ή ατιμία επιθυμεί. Θα πάει μετά στον πνευματικό του, θα εξομολογηθεί και αμέσως όλες οι αμαρτίες του θα συγχωρεθούν.
Περιττό να πούμε ότι πρόκειται για μεγάλη και ολέθρια πλάνη. Στην πραγματικότητα –όσο κι αν αποκρύπτεται– όλες οι σημαντικές πράξεις των ανθρώπων καταγράφονται και μόλις έρθει το πλήρωμα του χρόνου (για τον καθένα είναι διαφορετικό) κάθε άνθρωπος οδηγείται, νεκρός ή ζωντανός, ενώπιον του Φοβερού Δικαστηρίου.
Σε αυτό δεν υπάρχουν απολογίες∙ η συγγνώμη και η μεταμέλεια δεν γίνονται δεκτές. Δεν υπάρχουν συνήγοροι, μάρτυρες υπεράσπισης ή δικηγόροι. Ο άνθρωπος παρουσιάζεται μόνος του μπροστά στους δικαστές που του ανακοινώνουν την ποινή. Μην φανταστείτε Κολάσεις και Παραδείσους. Η μεγαλύτερη αφορά την πλήρη εκμηδένιση της ύπαρξης∙ η μικρότερη και πιο ευνοϊκή την επιστροφή στο κολαστήριο που λέγεται Γη. Κάθε άνθρωπος είναι υπεύθυνος για τις πράξεις ή τις παραλείψεις του και ανάλογα ορίζεται το μέγεθος της επιβαλλομένης ποινής. ν