Ο Ζάκερμπεργκ εξαγόρασε τις αμερικανικές εκλογές του 2020 με 420 εκατ. δολάρια

Κατηγορία NEWS, Διεθνή-Κόσμος

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Posted by Youmagazine Staff

 

Οι εκλογές του 2020 αγοράστηκαν από τον CEO του Facebook και τους συμμάχους του, με 420 εκατομμύρια δολάρια, υποστηρίζει Αμερικανός ερευνητής.

Μαρκ Ζάκερμπεργκ και Πρισίλα Τσαν. Πηγή: Reuters / Kate Munsch

ν

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2020 «αγοράστηκαν από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Facebook», υποστηρίζει Αμερικανός ερευνητής, αναφερόμενος στα 419,5 εκατομμύρια δολάρια που μοίρασε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και η παρέα του προκειμένου να αυξήσουν το ποσοστό προσέλευσης στις προεδρικές εκλογές του 2020 υπέρ του Τζο Μπάιντεν και των Δημοκρατικών.

Πιο συγκεκριμένα, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ και οι φίλοι του δημιούργησαν δύο ΜΚΟ, την Center for Technology and Civic Life (CTCL) και την The Center for Election Innovation and Research (CEIR) με σκοπό, όπως ανέφεραν, «να καταστήσουν τη δημοκρατία ισχυρότερη, ασφαλέστερη και καλύτερη με την αυξημένη συμμετοχή των πολιτών στις εκλογές».

Με άλλα λόγια, μοίραζαν χρήματα σε φτωχούς πολίτες, απρόθυμους ή αδιάφορους, προκειμένου να ψηφίσουν τον Μπάιντεν. Η ψηφοφορία γινόταν μέσω ταχυδρομείου (επιστολική ψήφος). Αυτό υποστηρίζει ο Γουίλιαμ Ντόιλ (William Doyle), ερευνητής στο Caesar Rodney Election Research Institute στο Ίρβινγκ του Τέξας.

Όπως λέει ο Ντόιλ, το φαινόμενο χρηματισμού των ψηφοφόρων ήταν έως το 2020 άγνωστο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ουδέποτε έως τώρα μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί έγιναν κομματικά οχήματα για την άντληση ιδιωτικών κεφαλαίων με σκοπό να επηρεάσουν το εκλογικό αποτέλεσμα.

«Η μαζική εισροή κεφαλαίων δημιούργησε ουσιαστικά έναν δυνατό μοχλό πίεσης των ψηφοφόρων υπέρ τον Μπάιντεν, και αυτό έγινε επηρεάζοντας το εκλογικό σύστημα από τα μέσα, αντί να επιχειρήσει να το επηρεάσει από τα έξω, με παραδοσιακά μέσα όπως η διαφήμιση, οι ομιλίες κτλ.», αναφέρει ο Ντόιλ στην έκθεσή του.

«Αυτό το ονομάζουμε “επιβολή προσχεδιασμένου αποτελέσματος” των εκλογών του 2020 και η ανάλυσή μας δείχνει ότι κατά πάσα πιθανότητα δημιούργησε αρκετές πρόσθετες ψήφους για τον Μπάιντεν, ώστε να εξασφαλίσει τους απαραίτητους εκλέκτορες και να γίνει πρόεδρος».

Η σχετική έκθεση παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα στο συντηρητικό διαδικτυακό περιοδικό The Federalist, με στοιχεία που δείχνουν ότι οι δύο ΜΚΟ, η CTCL και η CEIR άντλησαν 419,5 εκατομμύρια δολάρια από τον Ζάκερμπεργκ, τα οποία μοίρασαν σε τοπικά εκλογικά κέντρα για την εξαγορά ψήφων.

Αυτό δεν έγινε σε όλες τις πολιτείες, αλλά σ’ εκείνες που δίνουν μεγάλο αριθμό εκλεκτόρων και στις οποίες οι Δημοκρατικοί υστερούσαν έναντι των Ρεπουμπλικάνων.

Με τόσους φτωχούς, εξαθλιωμένους και άστεγους που έχουν οι ΗΠΑ, το έργο να εξαγοράσουν πεινασμένους ψηφοφόρους δεν ήταν δύσκολο και απέδωσε τα αναμενόμενα.

Οι big tech σε συνδυασμό με τα big media επηρέασαν το εκλογικό αποτέλεσμα προς όφελος των big pharma, διότι με την αλλαγή προέδρου επιβλήθηκε η υγειονομική δικτατορία, με αποτέλεσμα την ροή δισεκατομμυρίων προς τις εταιρείες πώλησης των πειραματικών «εμβολίων».

Ένα παράδειγμα εξαγοράς ψηφοφόρων έγινε αντικείμενο δίκης στην πολιτεία του Ουισκόνσιν, με τον δικαστή William Griesbach να δηλώνει στις 15 Oκτωβρίου 2020, ότι δεν βρήκε κάποιο νομικό λόγο να απαγορεύσει σε πέντε μεγάλες πόλεις της πολιτείας να λάβουν από τον Ζάκερμπεργκ 6,3 εκατομμύρια δολάρια η καθεμία για «ασφαλείς εκλογές».

Στην απόφασή του παραδέχεται, ωστόσο, ότι τέτοιες «δωρεές» θα μπορούσαν δυνητικά να επηρεάσουν το αποτέλεσμα των εκλογών.

Παρόμοιες εξαγορές ψηφοφόρων έγιναν σε πόλεις και κομητείες της Αριζόνας, της Γεωργίας, του Μίσιγκαν, της Βόρειας Καρολίνας, της Πενσυλβάνιας, του Τέξας και της Βιρτζίνια.

Όπως αναφέρει η έκθεση, σε δύο τουλάχιστον πολιτείες, τη Γεωργία και το Ουισκόνσιν, το αποτέλεσμα γύρισε υπέρ του Μπάιντεν, εξαιτίας της εξαγοράς ψήφων από τις ΜΚΟ του Ζάκερμπεργκ.
ν

 


Translate this post